sâmbătă, aprilie 20, 2024

3 tipuri de branzeturi mai sanatoase pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta

Share

In ciuda faptului ca exista multe mituri despre branza, branza este un aliment foarte hranitor. De aceea, expertii recomanda consumul acesteia. In acest articol, veti afla despre trei tipuri de branzeturi mai sanatoase.

Expertii considera ca produsele lactate sunt bune pentru sanatate. Cu toate acestea, multi oameni le elimina din dieta lor, deoarece pot fi asociate cu inflamatia. Cu toate acestea, aceasta legatura nu a fost inca dovedita. In acest articol, va prezentam trei branzeturi mai sanatoase pe care ar trebui sa le includeti in dieta dumneavoastra.

Una dintre cheile unei diete echilibrate si sanatoase este varietatea. In acest sens, este important sa includeti saptamanal in dieta dumneavoastra produse din aproape toate grupele de alimente. Aceasta este singura modalitate de a asigura un aport adecvat de nutrienti.

Branza, un aliment sanatos

Asa cum am mentionat deja, expertii considera ca produsele lactate sunt sanatoase. Produsele lactate fermentate sunt cea mai buna alegere. Acest lucru se datoreaza faptului ca acestea contin bacterii probiotice care sunt capabile sa sa intareasca microbiota Diversitatea.

Cu toate acestea, si celelalte alimente din acest grup au efecte pozitive asupra functiilor organismului. In general, ele se caracterizeaza prin continutul de calciu, deoarece un studiu publicat in Food & Nutrition Research, afirma. Expertii din acest studiu recomanda consumul acestui tip de produs pentru prevenirea bolilor complexe.

Branza face parte din acest grup. Pe piata exista multe varietati diferite ale acestui aliment. Prin urmare, este important sa se identifice cele mai nutritive soiuri.

3 tipuri de branza mai sanatoasa

Va prezentam mai jos trei tipuri de branza mai sanatoasa, astfel incat sa puteti prioritiza consumul lor.

Citeste si
Mătreață sau păduchi? Cum să le deosebești

Branza parmezan

3 tipuri de branzeturi mai sanatoase pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta
3 tipuri de branzeturi mai sanatoase pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta

Datorita influentei bucatariei italiene, este, de asemenea, unul dintre cele mai populare tipuri de branza. Este fabricata din lapte de vaca si trebuie sa se matureze timp de peste un an.

Branza parmezan nu contine prea mult de lactozaceea ce este foarte util pentru cei care sufera de tulburari de absorbtie a zaharului. Continutul sau de proteine este, de asemenea, remarcabil, deoarece contine 35 de grame de proteine la 100 de grame.

In cele din urma, merita sa mentionam mineralele pe care le contine branza parmezan. Aceasta contine calciu, bineinteles, dar de asemenea, fier si fosforul.

Branza feta, una dintre cele mai sanatoase branzeturi

Branza Feta este o branza traditionala greceasca facuta din lapte de oaie. Cu toate acestea, ea poate contine si o anumita cantitate de lapte de capra. In ciuda gustului sau acru, contine multa sare. Prin urmare, Persoanele care sufera de boli de inima ar trebui, prin urmare, sa fie foarte atente.

Spre deosebire de alte branzeturi, feta are mai putine calorii si este mai usor de digerat datorita continutului scazut de lactoza. Este demn de remarcat faptul ca, potrivit un studiu publicat in Nutrientiacest zahar poate fi problematic pentru persoanele cu intoleranta la lactoza. Vestea buna este ca tratamentele probiotice pot ajuta la ameliorarea simptomelor acestei afectiuni.

Branza mozzarella

Mozzarella este in mod normal fabricata din lapte de bivolita. Cu toate acestea, alte varietati sunt fabricate din lapte de vaca sau de oaie. Desi acest tip de branza are un continut scazut de sodiu, contine mai multe grasimi decat cele doua soiuri mentionate mai sus.

Citeste si
Grapefruit - Alimentul minune pentru sanatate si frumusete: Beneficii dovedite si contraindicatii
3 tipuri de branzeturi mai sanatoase pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta
3 tipuri de branzeturi mai sanatoase pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta

Continutul sau de proteine este, de asemenea, considerabil. Prin urmare, este un aliment ideal pentru persoanele sau sportivii al caror scop este de a construi masa musculara.

Includeti in alimentatia dumneavoastra cele mai sanatoase branzeturi

Scopul acestui articol a fost de a va clarifica faptul ca nu toate branzeturile sunt la fel. Cu toate acestea, cele mai multe dintre ele pot fi integrate intr-o dieta sanatoasa, deoarece au proprietati benefice. Unele persoane trebuie sa fie atente la consumul lor in anumite situatii.

Acest lucru este valabil in special pentru femeile insarcinate, care ar trebui sa evite consumul de branza nepasteurizata. Aceasta deoarece acestea prezinta un risc microbiologic care ar putea pune in pericol sanatatea fatului.

Deoarece branza este considerata un aliment sanatos, expertii recomanda includerea unor tipuri de branza in alimentatie.

Citeste si...

Citeste si...