joi, iunie 20, 2024

Antrenament calisthenic pentru incepatori

Share

Cu un antrenament de calisthenics pentru incepatori, va puteti scufunda intr-o lume fascinanta care va va infrumuseta si va va tonifia corpul. De asemenea, are beneficii mari pentru sanatatea ta generala!

Probabil ca ati mai auzit sau ati citit cuvantul „calisthenics” si poate nu sunteti foarte sigur la ce se refera. Este un sistem de exercitii care utilizeaza greutatea propriului corp. Cu alte cuvinte, nu aveti nevoie de niciun echipament de fitness.

Un program de antrenament calisthenic pentru incepatori va permite sa lucrati pe grupele mari de muschi. In acest fel, puteti atinge obiectivul de a va intari aproape fiecare parte a corpului si de a obtine o compozitie corporala mai buna.

Doriti sa faceti gimnastica calisthenica?

Pentru a intra in lumea gimnasticii calistenice, trebuie sa luati in considerare cateva fapte foarte importante. De exemplu, puteti face calisthenics oriunde, deoarece nu aveti nevoie de niciun echipament special. Este posibil sa fi vazut oameni care fac calistenie intr-un parc sau pe plaja. De asemenea, o puteti face si acasa!

Singurul lucru de care avem nevoie pentru calistenie este o imbracaminte confortabila. Cel putin la inceput. Ulterior putem adauga accesorii precum bare de tractiune, inele de gimnastica, o coarda TRX, bare paralele, o coarda de sarituri, un disc abdominal sau o vesta cu greutati. Dar sa nu ne grabim, pentru ca trebuie sa cunoasteti elementele de baza ale acestei discipline.

Cele mai bune exercitii fizice pentru incepatori

Daca ai mai facut exercitii fizice, probabil ca stii cateva dintre exercitiile de calistenie pentru incepatori, deoarece acestea se regasesc si in alte rutine fizice. Dintre acestea, le putem evidentia pe urmatoarele:

Citeste si
Mătreață sau păduchi? Cum să le deosebești

1. Flotari

Antrenament calisthenic pentru incepatori
Antrenament calisthenic pentru incepatori

Celebrele flotari sunt o buna introducere in lumea gimnasticii calistenice. Acest exercitiu lucreaza muschii mari si mici ai pieptului, deltoizii din fata si din spate si tricepsul. De asemenea, stimuleaza circulatia.

Cum se fac flotarile? Tehnica este foarte simpla:

  • Intindeti-va cu fata in jos pe un covoras si intindeti picioarele.
  • Atingeti podeaua cu varful picioarelor si indoiti coatele pentru a va sprijini palmele pe partile laterale ale partii superioare a corpului.
  • Intindeti bratele pentru a va ridica corpul. Scopul este de a va alinia corpul astfel incat sa fie perpendicular pe podea.
  • Pentru a termina, coborati mai jos, schimbandu-va coatele pentru prima repetare a miscarii.

Jumping jacks

Antrenament calisthenic pentru incepatori
Antrenament calisthenic pentru incepatori

S-ar putea sa credeti ca un program de antrenament calisthenic pentru incepatori este conceput doar pentru a va intari muschii. Cu toate acestea, exista si alte exercitii care sunt putin mai dinamice si care stimuleaza arderea grasimilor. Jumping jacks este unul dintre ele.

Pentru a le efectua, stati in picioare cu mainile pe langa corp. Cu o saritura, departati picioarele in timp ce ridicati bratele deasupra capului.pana cand acestea aproape se ating. Apoi, inchideti picioarele cu o alta saritura si coborati bratele. Repetati miscarea fara pauza.

3. Muschii abdominali

Antrenament calisthenic pentru incepatori
Antrenament calisthenic pentru incepatori

Exercitiile abdominale fac parte, bineinteles, din antrenamentul de forta pentru a modela muschii abdominali. Puteti face orice exercitiu doriti si sa le alternati pentru a nu va plictisi si pentru a antrena si muschii oblici.

Exercitiile abdominale de baza includ abdomenele traditionale si altele mai complexe. Pentru un crunch simplu, intindeti-va cu fata in sus, indoiti picioarele si strangeti mainile la ceafa. Apoi ridicati partea superioara a corpului.

Un exemplu al acesteia din urma este fluturele. Pentru a face acest lucru, aduceti talpile picioarelor impreuna si coborati genunchii cat mai mult posibil. Intindeti bratele in spatele capului si, folosind forta abdomenului si o smucitura a bratelor, ridicati partea superioara a corpului si atingeti-va picioarele cu mainile.

4. Ridicare de calcai

Antrenament calisthenic pentru incepatori
Antrenament calisthenic pentru incepatori

Pentru inceput, puteti efectua ridicarea calcaiului fara greutate. Cu toate acestea, ar fi bine sa adaugati niste gantere, un disc sau o centura cu greutati. mai tarziu. Exercitiul pare simplu, dar cu cat faci mai multe repetari, cu atat vei simti mai mult efectul asupra corpului tau.

Incepeti prin a sta in picioare cu picioarele inchise, cu bratele pe langa corp si spatele drept. Ridicati calcaiele de pe podea si deplasati-va intreaga greutate a corpului pe varful picioarelor. Mentineti pozitia cateva secunde, apoi coborati, incercand sa ridicati calcaiele de pe podea.

5. Ghemuituri

Antrenament calisthenic pentru incepatori
Antrenament calisthenic pentru incepatori

In cele din urma, antrenamentul de forta ar trebui sa includa si celebrele squats. Miscarea este simpla: stati in picioare, departati putin picioarele, cu picioarele usor indreptate spre exterior. Indoiti genunchii pentru a va cobori corpul cat mai mult posibil.. Pentru a face exercitiul mai dificil, puneti bratele in spatele capului.

Cu toate acestea, exista si alte exercitii de calistenie pentru incepatori, cum ar fi plansa, fandarile si burpees. In orice caz, va recomandam sa apelati la indrumarea unui profesionist pentru a efectua exercitiile cu o tehnica buna si cu seturile si repetitiile potrivite. Veti observa progrese in cel mai scurt timp!

Citeste si...

[wp-rss-aggregator]

Citeste si...